P.C.P-SEYMOUR kondigt een nieuw partnerschap aan voor de distributie van LUUN in België, Nederland en Luxemburg

Wij zijn verheugd om LUUN, een baanbrekend merk van luxe uniformen, te introduceren in België, Nederland en Luxemburg. LUUN herdefinieert stijl in de gezondheidszorg met uniformen die haute couture combineren
met functioneel design.

Over LUUN:

LUUN staat voor Luxe Uniformen en biedt een frisse kijk op professionele kledij. Ontworpen met passie en uitsluitend vervaardigd uit premium Italiaanse stoffen, bieden LUUN uniformen een ongeëvenaarde mix van mode en comfort. Deze kledingstukken zijn niet alleen gemaakt om er goed uit te zien, maar ook om je goed te voelen, waardoor je zelfvertrouwen uitstraalt bij alles wat je doet.

Onze collectie:

Onze collectie is gericht op professionals voor wie comfort en kwaliteit van essentieel belang zijn. LUUN uniformen zijn meer dan kleding – ze zijn een uiting van je professionele en persoonlijke identiteit.

Neem contact op:

Voor meer informatie over onze producten en om te ontdekken hoe LUUN uw je professionele garderobe kan verbeteren, neem contact met ons op. Wij staan klaar om de perfecte balans van stijl, comfort en professionaliteit voor jou te vinden.

infopol std
PCP-Seymour exposeert op INFOPOL 2024.

INFOPOL I XPO112 is een vakbeurs exclusief voor professionals binnen de politie, surveillance, beveiliging, noodhulpdiensten en rampenbestrijdingsunits.

Bezoek ons op stand 331 om onze controlekameroplossingen te ontdekken.

Vrolijk Kerstfeest & Gelukkig nieuwjaar 2024

Onze kantoren en telefoonlijnen zijn op vrijdag 22 december vanaf 16.00 uur gesloten en gaan weer open op dinsdag 2 januari.